charlottestruyve.reismee.nl

Final Goodbye Sydney

Hi folks!

Okay, this is getting kind of scary. Ik mag alweer mijn twee handjes kussen want mijn vlucht naar Tasmania gaat door! Sinds gisteren zijn ze terug beginnen vliegen - ook al hangt die aswolk daar nog ergens te bengelen - maar op een lower level. Ik vrees dat mijn geluk stilaan opgeraakt. En ik vrees nog meer voor Sydney, want alles wat ik achter mij laat, krijgt het hard te verduren. Maar dus geen warme tropische temperaturen in Fiji, bijtende en snijdende kou in Tasmania it is! Maar na het zien van stunning pictures denk ik dat het bijzonder hartverwarmend zal zijn. De angst om vast te komen zitten op dit eiland (en in de kou, zijn we niet meer zo gewoon) is er nog altijd, dus heb ik voor de zekerheid een bootticketje geboekt voor de terugreis. Indien mijn vliegtuig toch zou opstijgen en de tweede aswolk geen gevaar vormt voor Tazzie, annuleer ik dit gewoon. Hah, mij krijgen ze niet!

Bij deze zeg ik over exact 4 uur vaarwel aan Sydney en aan alle lieve mensen die ik hier heb leren kennen. Maar na een schitterende goodbye avond doe ik dit met een goed gevoel. En Sydney, dear Sydney, although it wasn't love at the first sight, you have a special place in my heart. It doesn't always have to be the perfect love story.

Tot binnen exact 30 dagen - wat gaat de tijd toch snel! En nog eerder tot hoors want ik probeer voortaan mijn blog wat meer up to date te houden while traveling.

Charlotte

Reacties

Reacties

Sarai

Echt niet te geloven dat jij al zo ver staat... Ik krijg er als het ware kippevel en tranen in mijn ogen van... Maar je kan op een mooi avontuur terugblikken (al staat er je nog een volledige maand plezier te wachten!). Geniet, geniet, GENIET van de laatste momentjes!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!