charlottestruyve.reismee.nl

So long, farewell...

Hi folks!

Deze keer nog langer geleden vooraleer ik iets van mij heb laten horen, collectief dan toch, maar de voorbije maand stond volledig in het teken van de unief. Ha, ja, ik studeer hier ook, het is niet allemaal vakantie zoals jullie ongetwijfeld denken (en soms uitdrukken). En aangezien de epidemie van talrijke werkjes ook hier is aangekomen, wisten we wat te doen. Bovendien zijn presentaties hier nog tien keer hipper dus kwam dit er ook nog eens extra bij. Geen paniek, alles is goed verlopen en voortaan mag ik rondlopen met de titel 'super language girl', met dank aan mijn klasgenoten. Een mens heeft zich al slechter gevoeld.

Maar true, we bevinden ons terug in vakantiesfeer. En dit tot 1 augustus. Tough life. Enig nadeel: het regent hier al dagen non-stop en dan nog eens van die pouring rain, waardoor ik mijn laatste dagen in Sydney anders moet opvullen dan ik gehoopt had. Jep, over exact drie dagen verlaat ik de heimat... richting huiswaarts... maar met een klein ommetoertje van één maand, je moet het maar kunnen uitleggen. Tasmania, outback (Alice Springs to Darwin, incl. Red Centre) en Great Barrier Reef (Cairns to Whitsundays, incl. Cape Tribulation), bereid je maar voor, Charlotte is on her way! En dit in multicultureel gezelschap: Jackie (Canada), Emma (Zweden) en Ayako (Japan) vervoegen mij. Ambiance verzekerd! Zeker als je weet dat we ons zullen verplaatsen in zo'n mega hippe campervan... en we een gitaarspeelster mét gitaar bijhebben... kan het nog idyllischer?

Er is maar één stoorzender op dit moment... en dat is die aswolk die niet weet waar hij naar toe wilt en maar lekker even uitrust boven niets minder dan... Tasmania, jep, mijn eerste bestemming. Tot nu toe werden alle vliegtuigen naar Hobart al 3 dagen aan de grond gehouden en het ziet er niet naar uit dat het zal beteren. En net nu ik mij emotioneel had voorbereid op mijn vertrek uit Sydney binnen drie dagen, damn it. Hoe jammer ik het ook zou vinden om niet in Tasmania te geraken (oh de foto's die ik ervan gezien heb zijn gewoonweg stunning!!), we zijn al stiekem op zoek gegaan naar een plan B. Kwestie van op alles voorbereid te zijn natuurlijk. En plan B zou niks minder dan Fiji zijn... een waardige vervanger, zo lijkt mij. Binnen drie dagen hierover meer nieuws, aan de hand van een flash-nieuwtje.

Voor de rest niet veel nieuws onder de zon, buiten het feit dat mijn contract al verlengd is naar 2 jaar (in plaats van 3 maanden zoals eerst het geval was) en ik ondertussen ook al een nieuwe woonst in Leuven gevonden heb. Bijgevolg: een nieuwe appartement-instuif is op komst! Hou die mailbox maar in de gaten!

Charlotte x

Reacties

Reacties

Nessie

Woehoewwwww nog een maandje en je bent thuis!!!!! :-)En oh my god Fiji? Nu ben ik echt stikjaloers :D!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!