charlottestruyve.reismee.nl

Backpack, tickets and leaving tears: check!


Haaai folks!

Geloof het of geloof het niet: het is eindelijk zover! Twee jaar heb ik volop gedroomd over deze dag en één jaar heb ik mij ook effectief beziggehouden met alles te regelen om dit avontuur waar te maken. Vaarwel toekomstmuziek, welkom harde realiteit met bijhorend 'klein hartje'. Uiteraard klinkt het af en toe door mijn hoofd van 'Ah, Charlotte, kan je nu niet eens gewoon normaal doen zoals alle mensen... na je studies gaan werken in plaats van je altijd in zo'n moeilijke positie te duwen'. Maar als ik dan mijn reisboeken terug bij de hand neem.... weet ik goed waarom ik dit allemaal doe. Dus no worries mates, ik heb jullie niet voor niks met zo'n triestig afscheidsmoment opgezadeld!

Bij deze wil ik jullie nog even bedanken voor de geweldige afsluiter van vorige zaterdag, ook al heb ik het mij de volgende dag serieus mogen bekopen! Een reden te meer om mij aan mijn belofte te houden en na 9 maand terug te keren... want zo'n toffe bende laat ik niet graag op mij wachten!

So long, farewell... Charlotte en de 18 kilo wegende trekrugzak are on their way to down under! En zoals jullie op het voorblad van mijn boek geschreven hebben: ze zullen het geweten hebben!

x

Reacties

Reacties

jamart

succes é ! en zeker op de vliegreis :) !

mama

hallo Mega Mindy. Terwijl ik dit hier neerpen hang je nog in de lucht, bijna geland in Singapore. Nog een uur of 8 te gaan. Courage, jong !!!

Marleen en Patrick

Veel succes ginder down under
we denken aan u,
en zien u graag terug binnen een maand of negen
veel groetjes uit een nat en killig Vlierzele
Marleen x x x dikke kus !

Yvan & Christine Nys - Herman.

Hey Charlotte,

Geniet van uw droom. Wij wensen u alvast een aangenaam en succesvol verblijf toe en volgen
uw wedervaren via uw verhalen.

Groetjes
Stien & Yvan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!